Thursday, September 16, 2010

0uhh hati.!


wah. title kat atas tu cam nak cakap pasal chenta jek kan. tapi ta pon. ade sebab pasal title tu dipost kali ni . hmm. da lame kan ta berbelog ni. aduss. sangat rindu nak blogging ,macam2 bnde rase nak luahkan kat sini.hurmm.


sekarang da hampir seminggu kite raya kan. tp rasenye ta terlambat lagi kot nak wish selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin to all person even kenal or ta kenal. hee.

tp lepas je smnggu raye ni tbe2 rase cam ade batu besar lak kat bahu aku ni. macam2 bende aku nak buat. n bende yg aku nak wat tu da tentu2 lah berkaitan ngan plajaran aku. arghhhhh!!! malasnye nak pikir mende ni sume. sangat2 mnyeksekan hati. adoii. tatau da nak cakap perasaan ni macam mana,geram,marah,saket hati n macam2 lagi lah tapi yg pasti perasaan malas semakin mnguasai diri dan berada di tahap dewa sekarang ni. hmm. nape la cuti jap sangat. smnggu je mne cukop, kenape ta sebulan ke? setaon ke? hmm, kalau ko nak staon yna baik ko benti blaja je kan. senang cuti sampai bile2. hmmm. tapi aku ta suke la kadaan macam ni, dulu da semangt blaja,then cuti lak. so,sekarang yg ade mood cuti je n mood blaja aku da tnggalkan kat mane nta mase aku otw nak balik ari tu. lepas ni aku balik nak kena carik mood yg nta hilang ke mane tu. da la jauh tercampak kat dungun nun. jauh beb! saket bontot aku nak pg kat situ, ahhh,buduh la itm ni. ade ke patot campak aku kat tempat camtu, da ar tade pape kat situ. lagi terseksa jiwa ni. adehh. susah nak balik. susah nak berso-SIAL! fcuk betol lah. cam!@#$%^&*.!! hmm, n aku terpakse lalui mende ni untuk setaon stngah lagi. padahal jiwa aku ni da memberontak duduk kat situ. rase nak lari dari situ.tp tahankan je sebab pk family,kawan2. ishh. saba saba.hmm. lepas ni mesti lagi stress aku kat sane. dengan test,asgmnt la n macam2 lagi lah.ta lame final exam lak. adoi. degree life mmg cam @#$%^&*! boleh ke aku tempuh mende ni sume dalam keadaan tertekan. *Ya Allah,tolonglah hambaMu yang lemah ni untuk menghadapi segala dugaan dan ujian dari Mu. aminn.* hope pasni ade la suatu mende yg akan wat aku brsmngat balik untuk belajar n perbaiki segala kekurangan yang aku ade selame ni. *sigh*. out~

No comments:

Post a Comment