Wednesday, April 6, 2011

pengalaman lepas mengajarku menjadi lebih dewasa.


yeah! satu entry yg cukop pnjang untuk dibaca sebelum memahami lebih lanjut apa yang bakal dicoretkan oleh tuan punya blog. knape entry ni perlu dibangkitkan pada saat saat seperti ini?? why?? why??

now macam da tade perasaan when something that plays with my heart makes me feel sooo soo SICK!!

kenape ehh. bile kite buat baek dengan org tu, then org tu salah faham ngan ape yg kite buat then dye mula nak cakap dengan menggunakan bhasa paling "SOPAN" yang dye penah guna selama dye hidop nehh. ehhh! rasional la sikit. ko tu da besar kott. ta payah sangat nak buat perangai budakk2 ko tu! ta payah nak tunjuk ko matang padahal fikiran ko tu ko letak kat kaki ko. ko pijak2 otak ko tu kan? sebab tu lah ko ta dapat nak berfikir kan??? ko ta payah la nak perasan yang ko paling bagus sampai semua nak ikot ko? aku ta kesah la setakat ko nk bising2 kat aku mende yang aku ta buat. ko sapee?? ta payah nak bajet bagus sangat dengan aku. ko pon same je. TALAMM! kalau ko cakap, ko punya ayat je la kan yang paling betol. heyyy! ko buat aku panas je denagn ko ni. ko mmg naseb baik lah sebab aku ni bukan jenis pmpuan yang pegi serang2 ko, tarik rabut ko cam pempuan gedik2 yang lain. ade lagi akal aku yang buat aku pikir ta payah nak layankan mende2 kechikk ni. tapi ko HEBAT kan. ko besarkan isu ni.kalau aku nak tulis pasal ko lah kan. aku rasa ta cukop ruang ni taww. heyyy! ko boleh BLAH la ngan hidop ko. kesah la pulak aku ngan hidop ko tu kan. aku pon ta hingin la ko wujud dalam hidop aku.!!

aku rase lepas ni aku da susah nak pecaya ko lagi taw.! ko buat aku hilang respect ngan ko. ko buat aku tambah pengalaman aku untuk face denagn orang2 yang PERANGAI macam ko! da la. loya tekak aku ni nk cakap bnyak2 pasal ko!

p/s: thanks to mr.love because always give support. kalau tak. aku ta tahu la ape da jadi dengan KO nih!!

No comments:

Post a Comment